Podczas kolejnej transmisji na Twitchu Paweł Sasko, czyli projektant questów w Cyberpunk 2077, odpowiedział na pytania swoich widzów. Jedno z nich dotyczyło braku policyjnych pościgów w grze. Autor komentarza stwierdził, że większość produkcji z otwartym światem tego typu może pochwalić się taką mechaniką.
Odpowiedź Pawła Sasko wzbudziła nieco kontrowersji wśród widzów oraz społeczności skupionej wokół gry. Deweloper stwierdził bowiem, że to nieprawda, iż wszystkie produkcje osadzone w otwartym świecie posiadają wspomnianą mechanikę. Za przykład podał zaś
Elden Ring oraz
Sonic Frontiers.
Wypowiedź ta oburzyła niektórych użytkowników Reddita. Stwierdzili oni, że nikt nie miał na myśli tytułów wymienionych przez Sasko, lecz gry osadzone w świecie, w którym rzeczywiście występuje policja. Szybko wymienili więc wiele produkcji, w których służby porządkowe są w stanie ścigać gracza.
GTA,
Watch Dogs,
Sleeping Dogs czy
Mafia to tylko kilka z nich.
Trzeba jednak przyznać, że deweloper kontynuując swoją wypowiedź szczerze wyznał, co było powodem braku implementacji wspomnianej mechaniki w
Cyberpunku 2077. Twórcy nie wprowadzili jej do gry, ponieważ zwyczajnie nie mogli tego zrobić. Na ich drodze stanęły bowiem ograniczenia technologiczne. Gdyby deweloperzy byli w stanie je obejść, na pewno zdecydowaliby się na to.
Źródło:
Przemysław Dygas - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2021-12-20 15:51:03
|
|